asam garam hidup kuu =,=

                                                    H.I.D.U.P @ K.E.H.I.D.U.P.A.N ?
           susah if nak bercerita tentang kehidupan ni kan ? mcm FC** ! ggrrr . bgi aku hidup mmg sgt2 complicated . WHY ? cuz umur baru 19 *mude lagi tau . tapi rase mcm dah xde ape2 dlm hidup ? kne yerh ?
hhaa nak merepek pasal C.I.N.T.A lahh ni kunun nye .*JIWANGG . b4 this aku punye TEMAN yg dah 3 taun gak lah together2 . but putus di tgah jalan .SEBAB ? sebab dye teramat la sgt PANAS BARAN ** .hishhh !*dye pkir dye punye mara je ke ? ggrrr .
          ryte then continue stady at poli******* .haa kat sinih aku termeet2 someone yg dah bukak hati ni untuk bercinte lagi*cehh kononnye frust la cinta xkesampaian dulu an .HAHA .but gerummmm sgt coz si A tdi muncul n musnah kan kebahagian aku dgn si B . *mcm harem ! .katenye xkan lepaskan aku . hey what the ?? huh ! so kami pon brek tanpa si B dgr penjelasan dari aku .*GERAMM gan B ! plus sedihh giler babeng :'( ok tp xpe coz syg tu dah lebih kan, just trime jela. then kami trus berkawan berkawan dan berkawan **coz aku ni xsuke bermusuh gan ex aku . ^^, .after si B aku xtrime sape pun *kononnye setia. puiii ! .
        selepas beberapa bulan clash *adela dlm 8 bulan, si C dtg, huh . pada awalnye mmg xleh trime coz dye dah ade GF . but biasela laki kan pandai bermain kata. so aku pun terlentok seketika . haa ! tapi xlame , bile kedaran mule menerjah, aku pon amik keputusan untuk bla je la... *coz dye stil gan awex lame dye .xpela xde jodoh .*dalam mase yg same aku stil syg si B . gggrrr ^^,
        n now tggu dan trus menunggu apakah kesudahan cerita cinta monyet akuhh ni . <3
         waiting S.O.M.E.O.N.E.L.I.K.E.Y.O.U ^^,