'HE' wiLL always be my LoVeR ^^,

                              MUHAMMAD FARIS DANISH <3


*si kenit nihh amat menguji kesabaran aku sepanjang proses penjagaannye ! why ? sebab tersangat nakal but comel !! ^,^ haa ni la dye :)


chomel kann ? gerummm !

alkisahh . faris for me is special one cuz ermm lets be secret laa .tgok muke dye trasa sayu je ;'( .FC** of "you" ! puuii  (bukan untuk faris carutan tu)
dialaa satu2 nye cucu tunggal keluarga akuu .hhaa mmg emas giler la dye nih . ckp je ape mainan yg dye xde ? semua ade oke ! hambik kauu .*terbaekk la sayang .
oke setiap pagi dye laa yg akan kejut aku bangun dari tidur sambil lekat pipi dye kat pipi aku dan berkata *ateh bangunlaa,ari da siang .. jomla main gan abg* .:'( .ok aku sayang dye sgt2 ! mmg nak kne sepakk gan aku sape brani sakitkan dye ! * wachaaa 

sayangku faris, jadila anak yg soleh , jage keluargamu kelak . jage mama baik2 .xmo nakal2 lagi . awak da besar ! 3 taon dah okess ! ** bila la aku nak bertambah anak lagi nihh ^,-


*ape ingat korang heboh2 kat fb ade cinta mati la ape la igt aku xde ?? haa ini cinta mati lagi suci murni aku ade !  . HAHA . muaahhmuaaahh lebiu sayangg <3