[awak]


 awak,
thanks coz wat saya bahgia,
walaupun saya tahu ini hanya seketika,
awak,
saya tau dalam hati awak bukan terukir nama saya,
tapi awak saya bersyukur coz awak still care pasal saya.
thanks awak :).

awak,
sejujurnya saya banyak berkecil hati dgn awak,
awak xpernah tau kan sejauh mana kecil hati saya tu kan wak,
tapi awak,
saya xpernah kisah pon dgn kecil hati saya ni .
awak tau sebab ape ?
*sebab saya terlalu cintakan awak.
*saya terlalu hormat awak.
*saya terlalu sayangkan awak.
mesti awak x tau kan sume ni ?
xpe awak :)

awak,
sejak saya knl awak saya xpernah lagi sayang sape2 dah wak,
bkn sebab saya xboleh syg org lain,
tapi wak sebab saya taknak orang lain ganti tempat awak dalam hati saya wak :) sumpah saya taknak !

awak,
mesti awak kata saya ni xbetul kan coz saya terhegeh2 syg kan awak.
awak,
mesti awak rimas kan tiap kali saya muncul dalam hidup awak kan.
awak,
saya ikhlas sayangkan awk tanpa harap ape2 lagi balasan dari awak sebab saya dah sedar awak cinta dan sayangkan orang lain bukan saya :)

awak,
saya dah dapat trime sume ni walaupun pedih sgt2 ape yg sya tanggung tapi demi awak, saya xkesah bape byk sakit pon yg saya tanggung,
sebab saya sayangkan awak :)

awak,
maafkan salah silap saya sepanjang perkenalan kite,
maaf kan saya andai saya x mampu nak lupekan awak,
awak,
izinkan saya trus menyayangi awak walaupun awak tak lagi milik saya mcm dulu :)
awak,
awak pilih pasangan hidup yg betul2 ye wak,
pilih girl yg baik2,yg ade maruah diri,yg sejuk pada pandangan mata kwn2 awk, family awk dan pandangan TUHAN :)
saya xlayak untuk awak :)

awak,
maaf juga andai kehadiran blog ni wat awk benci n xsuke.
coz saya hanya ade diary ni je wak yg bole wat sy hilangkan rindu kat awk .
at last sy ade something untuk awk supaya saye jadikn memory bile tibe satu saat kita akan terpisah wat slamanye dgn haluan masing2.

[[maaf ye wak]]:)

awak,
awak jnji ye jage diri
jage fmly
jge org yg awk syg
baik2.
awk baik
awk terlalu baik pd sy
awk everything dlm dunia ni
awk perfect.
awk layak dapat kebahgiaan yg lebih sempurna dgn org lain walaupun sy sygkan awk :'(


*seikhlas hati setulus kasih:
*ikin:)